Ondřej Štengl, DiS.
Telefon: +420 775 653 050
E-mail: stengl@kobit-thz.cz
Vlastimil Horák
Telefon: +420 604 241 641
E-mail: hv@kobit.cz
Cisternová automobilová stříkačka po technickém zhodnocení. Na CAS je částečná rekonstrukce podvozku TATRA 815-PR2, CAS je osazena novou nástavbou a generálkovaným původním čerpacím zařízením. Vozidlo slouží k přepravě hasičské jednotky a disponuje objemnou nádrží na hasivo.
CAS je postavena na zrekonstruovaném podvozku T815-PR2. Kabina osádky byla nově olakovaná v barevném provedení RAL 3000. Rám vozidla byl ošetřen proti korozi. Na podvozku byla mimo jiné rekonstruována brzdová a vzduchová soustava.
Původní nástavba je demontována a nahrazena novou karosérií účelové nástavby, ta je vyrobena z hliníkových profilů a designových laminátových prvků.
Úložné prostory pro požární příslušenství po stranách účelové nástavby jsou vybaveny roletkami, prostor pro uložení požárního příslušenství a čerpací jednotky v zadní části účelové nástavby je vybaven dveřmi, které se otevírají nahoru. Uvnitř nástavby se nachází nádrž na vodu včetně integrované nádrže na pěnidlo. Původní čerpací zařízení bylo po generální opravě vráceno do Cisternové automobilové stříkačky.
Pochůzná plocha účelové nástavby je vybavena schránkou s víkem pro uložení rozměrného požárního příslušenství.
Žebřík pro výstup na účelovou nástavbu je demontován a je nahrazen novým, který je umístěn na zadní straně účelové nástavby vpravo.
Typ podvozku | TATRA T815-PR2 6x6.1 |
Kabina osádky | 1+3 |
Výška | 3 100 mm |
Objem vodní nádrže | 9 000 l |
Objem pěnidlové nádrže | 540 l |
Barva | RAL 3000 |
Telefon: | +420 469 699 412 |
---|---|
Email: | info@kobit-thz.cz |
FAX: | +420 469 681 437 |
Web: | www.kobit-thz.cz |
Sídlo společnosti: | Tovární 123, 538 21 Slatiňany |
---|---|
IČO: | 15053920 |
DIČ: | CZ15053920 |
Cisternová automobilová stříkačka po technickém zhodnocení. Na CAS je částečná rekonstrukce podvozku TATRA 815-PR2, CAS je osazena novou nástavbou a generálkovaným původním čerpacím zařízením. Vozidlo slouží k přepravě hasičské jednotky a disponuje objemnou nádrží na hasivo.
CAS je postavena na zrekonstruovaném podvozku T815-PR2. Kabina osádky byla nově olakovaná v barevném provedení RAL 3000. Rám vozidla byl ošetřen proti korozi. Na podvozku byla mimo jiné rekonstruována brzdová a vzduchová soustava.
Původní nástavba je demontována a nahrazena novou karosérií účelové nástavby, ta je vyrobena z hliníkových profilů a designových laminátových prvků.
Úložné prostory pro požární příslušenství po stranách účelové nástavby jsou vybaveny roletkami, prostor pro uložení požárního příslušenství a čerpací jednotky v zadní části účelové nástavby je vybaven dveřmi, které se otevírají nahoru. Uvnitř nástavby se nachází nádrž na vodu včetně integrované nádrže na pěnidlo. Původní čerpací zařízení bylo po generální opravě vráceno do Cisternové automobilové stříkačky.
Pochůzná plocha účelové nástavby je vybavena schránkou s víkem pro uložení rozměrného požárního příslušenství.
Žebřík pro výstup na účelovou nástavbu je demontován a je nahrazen novým, který je umístěn na zadní straně účelové nástavby vpravo.
Typ podvozku | TATRA T815-PR2 6x6.1 |
Kabina osádky | 1+3 |
Výška | 3 100 mm |
Objem vodní nádrže | 9 000 l |
Objem pěnidlové nádrže | 540 l |
Barva | RAL 3000 |