Ondřej Štengl, DiS.
Telefon: +420 775 653 050
E-mail: stengl@kobit-thz.cz
Vlastimil Horák
Telefon: +420 604 241 641
E-mail: hv@kobit.cz
Víceúčelové technické vozidlo na podvozku Mercendes-Benz Unimog je optimální dopravní prostředek pro přepravu požárního příslušenství. Využití nachází mimo jiné při odraňování nehod na železničních tratích.
Kabina vozidla je dvoudvéřová. Kabina je mimo jiné vybavena nezávislým naftovým topením. Dvounápravové šasi s přiřaditelným pohonem všech kol je osazeno motorem o výkonu 170 kW, splňujícím emisní normu Euro 6. Vůz dokáže brodit klidnou vodou do hloubky 800 mm, pro lepší průjezdnost terénem je vybaven systémem regulace tlaku v kolech za jízdy. Převodovka je automatická, řadící bez přerušení hnací síly.
Nástavba je valníkového typu, v zadní části je osazena hydraulickým čelem o nosnosti 1000kg. V přední části technického automobilu je lanový naviják RHINO o tažné síle 51kN, délka lana je 30 metrů.
Vozidlo je vybaveno v přední i zadní části tažnými oky. Standardem je barevné provedení RAL 3000 a výstražné osvětlovací zařízení.
Typ podvozku | Mercedes-Benz Unimog U 4023 |
Kabina osádky | 1+1 |
Výška | 3 350 mm |
Barva | RAL 3000 |
Telefon: | +420 469 699 412 |
---|---|
Email: | info@kobit-thz.cz |
FAX: | +420 469 681 437 |
Web: | www.kobit-thz.cz |
Sídlo společnosti: | Tovární 123, 538 21 Slatiňany |
---|---|
IČO: | 15053920 |
DIČ: | CZ15053920 |
Víceúčelové technické vozidlo na podvozku Mercendes-Benz Unimog je optimální dopravní prostředek pro přepravu požárního příslušenství. Využití nachází mimo jiné při odraňování nehod na železničních tratích.
Kabina vozidla je dvoudvéřová. Kabina je mimo jiné vybavena nezávislým naftovým topením. Dvounápravové šasi s přiřaditelným pohonem všech kol je osazeno motorem o výkonu 170 kW, splňujícím emisní normu Euro 6. Vůz dokáže brodit klidnou vodou do hloubky 800 mm, pro lepší průjezdnost terénem je vybaven systémem regulace tlaku v kolech za jízdy. Převodovka je automatická, řadící bez přerušení hnací síly.
Nástavba je valníkového typu, v zadní části je osazena hydraulickým čelem o nosnosti 1000kg. V přední části technického automobilu je lanový naviják RHINO o tažné síle 51kN, délka lana je 30 metrů.
Vozidlo je vybaveno v přední i zadní části tažnými oky. Standardem je barevné provedení RAL 3000 a výstražné osvětlovací zařízení.
Typ podvozku | Mercedes-Benz Unimog U 4023 |
Kabina osádky | 1+1 |
Výška | 3 350 mm |
Barva | RAL 3000 |