Ondřej Štengl, DiS.
Telefon: +420 775 653 050
E-mail: stengl@kobit-thz.cz
Vlastimil Horák
Telefon: +420 604 241 641
E-mail: hv@kobit.cz
Technický automobil s hydraulickou rukou Palfinger. TA je schopný provozu na všech komunikacích a částečně i mimo komunikace, v provedení Z „základním“ a hmotnostní třídě S „těžké“.
Podvozek Scania G440 CB4×4HHA CG16 je poháněn řadovým přeplňovaným šestiválcem o výkonu 323 kW splňujícím emisní normu Euro 5. Převodovka je automatická s hydrodynamickým měničem, při řazení nedochází k přerušení točivého momentu.
Kabina je třímístná, sklopná, vybavená nezávislým naftovým topením. Za opěradly je prostor pro uložení drobného požárního příslušenství, ochranných oděvů a přileb. Nechybí PET láhve s vodou a dobíjecí úchyty po ruční svítilny.
Kabina je třímístná, sklopná, vybavená nezávislým naftovým topením. Za opěradly je prostor pro uložení drobného požárního příslušenství, ochranných oděvů a přileb. Nechybí PET láhve s vodou a dobíjecí úchyty po ruční svítilny.
Standardem nástavby je výstražné zařízení, osvětlovací rampa, sklopný žebřík pro výstup na pochozí střechu, integrované vnitřní a vnější osvětlení.
Technický automobil je vybaven výsuvnými prvky pro snažší dostupnost požárního příslušenství.
Technický automobil je v zadní části vybaven hydraulickým nakládacím jeřábem Palfinger PK 11001D R2X s nakládacím momentem 98,1 kN.
Ten uzvedne při vyložení 13,9 metru břemeno o hmotnosti 450 kg, při vyložení 5,9 metru 1 340 kg. Výložník se dokáže otáčet v rozsahu 400 °.
Typ podvozku | SCANIA G440 CB4×4HHA CG16 |
Kabina osádky | 1+2 |
Výška | 3 400 mm |
Barva | RAL 3000 |
Telefon: | +420 469 699 412 |
---|---|
Email: | info@kobit-thz.cz |
FAX: | +420 469 681 437 |
Web: | www.kobit-thz.cz |
Sídlo společnosti: | Tovární 123, 538 21 Slatiňany |
---|---|
IČO: | 15053920 |
DIČ: | CZ15053920 |
Technický automobil s hydraulickou rukou Palfinger. TA je schopný provozu na všech komunikacích a částečně i mimo komunikace, v provedení Z „základním“ a hmotnostní třídě S „těžké“.
Podvozek Scania G440 CB4×4HHA CG16 je poháněn řadovým přeplňovaným šestiválcem o výkonu 323 kW splňujícím emisní normu Euro 5. Převodovka je automatická s hydrodynamickým měničem, při řazení nedochází k přerušení točivého momentu.
Kabina je třímístná, sklopná, vybavená nezávislým naftovým topením. Za opěradly je prostor pro uložení drobného požárního příslušenství, ochranných oděvů a přileb. Nechybí PET láhve s vodou a dobíjecí úchyty po ruční svítilny.
Kabina je třímístná, sklopná, vybavená nezávislým naftovým topením. Za opěradly je prostor pro uložení drobného požárního příslušenství, ochranných oděvů a přileb. Nechybí PET láhve s vodou a dobíjecí úchyty po ruční svítilny.
Standardem nástavby je výstražné zařízení, osvětlovací rampa, sklopný žebřík pro výstup na pochozí střechu, integrované vnitřní a vnější osvětlení.
Technický automobil je vybaven výsuvnými prvky pro snažší dostupnost požárního příslušenství.
Technický automobil je v zadní části vybaven hydraulickým nakládacím jeřábem Palfinger PK 11001D R2X s nakládacím momentem 98,1 kN.
Ten uzvedne při vyložení 13,9 metru břemeno o hmotnosti 450 kg, při vyložení 5,9 metru 1 340 kg. Výložník se dokáže otáčet v rozsahu 400 °.
Typ podvozku | SCANIA G440 CB4×4HHA CG16 |
Kabina osádky | 1+2 |
Výška | 3 400 mm |
Barva | RAL 3000 |