Ondřej Štengl, DiS.
Telefon: +420 775 653 050
E-mail: stengl@kobit-thz.cz
Vlastimil Horák
Telefon: +420 604 241 641
E-mail: hv@kobit.cz
Speciální vyprošťovací automobil městské kategorie, hmotnostní třídy S vybaven dvěma lanovými navijáky a hydraulickým nakládacím jeřábem.
Vyprošťovací automobil je postaven na čtyřnápravové šasi Scania G490 CB 8×8 EHZ CG 19 N s přiřaditelným pohon předních náprav a zároveň umožňuje tažení 45tunového podvalníku. Výkon motoru je 360 kW a je spřažen s automatizovanou převodovkou s hydrodynamickým retardérem.
Vozidlo je vybaveno na první zadní nápravě podmetacími řetězy a zásuvkou Rettbox-Air pro dobíjení akumulátorů a doplňování tlakového vzduchu.
Kabina má zvýšenu střechou a je čtyřmístná s možností využití jednoho nouzového lůžka. Dále je vybavena klimatizací i ledničkou. Řidič má k dispozici navigační tablet, velitel tablet s vybavením pro podporu výjezdu.
Nástavba je vyrobena z hliníkových profilů a olepena plechem. Boční část tvoří skříně pro příslušenství kryté hliníkovými roletkami. Rozměrné požární příslušenství je uloženo v jedné schráně s víkem vyrobené z lehkého kovu a umístěné na horní plošině nástavby.
Mezi kabinou a nástavbou je namontován hydraulický jeřáb Palfinger PK 65002 SH F R3X SZTY High Performance.
Při vyložení 2,5 metru uzvedne 19 100 kg, při maximálním vyložením břemeno o hmotnosti 2 500 kg.
Jeřáb je vybaven elektronickým systémem pro omezení zdvihového momentu zamezující přetížení, opěrná šíře
podpěr je 7 810 mm. Na hlavním rameni s možností nekonečného otáčení v rozsahu 360° je namontován lanový
naviják s tažnou silou 34,3 kN s 90metrovým lanem. Jeřáb je možné ovládat dálkově s dosahem 100 metrů.
Na zadní část automobilu jsou v prostoru rámu umístěny dva lanové hydraulické navijáky Superwinch H45P o nominální tažné síle 20 000 kg s ukladačem lana s mechanickým pohonem a otočnou hlavou. Ovládány jsou bezdrátově.
Radlice je určena k odstraňování kamenitých materiálů železničního náspu, překážek a sněhové vrstvy a zapření vozidla. Má pojezdová kola s možností výškového nastavení, je vybavena systémem hydraulického zvedání a spouštění s ovládáním všech funkcí z místa řidiče.
Typ podvozku | SCANIA G 490 CB 8X8 EHZ CG 19 N |
Kabina osádky | 1+3 |
Výška / šířka / délka | 4 000 / 2 550 / 11 500 mm |
Barva | RAL 3000 |
Celková hmotnost | 32 000 kg |
Telefon: | +420 469 699 412 |
---|---|
Email: | info@kobit-thz.cz |
FAX: | +420 469 681 437 |
Web: | www.kobit-thz.cz |
Sídlo společnosti: | Tovární 123, 538 21 Slatiňany |
---|---|
IČO: | 15053920 |
DIČ: | CZ15053920 |
Speciální vyprošťovací automobil městské kategorie, hmotnostní třídy S vybaven dvěma lanovými navijáky a hydraulickým nakládacím jeřábem.
Vyprošťovací automobil je postaven na čtyřnápravové šasi Scania G490 CB 8×8 EHZ CG 19 N s přiřaditelným pohon předních náprav a zároveň umožňuje tažení 45tunového podvalníku. Výkon motoru je 360 kW a je spřažen s automatizovanou převodovkou s hydrodynamickým retardérem.
Vozidlo je vybaveno na první zadní nápravě podmetacími řetězy a zásuvkou Rettbox-Air pro dobíjení akumulátorů a doplňování tlakového vzduchu.
Kabina má zvýšenu střechou a je čtyřmístná s možností využití jednoho nouzového lůžka. Dále je vybavena klimatizací i ledničkou. Řidič má k dispozici navigační tablet, velitel tablet s vybavením pro podporu výjezdu.
Nástavba je vyrobena z hliníkových profilů a olepena plechem. Boční část tvoří skříně pro příslušenství kryté hliníkovými roletkami. Rozměrné požární příslušenství je uloženo v jedné schráně s víkem vyrobené z lehkého kovu a umístěné na horní plošině nástavby.
Mezi kabinou a nástavbou je namontován hydraulický jeřáb Palfinger PK 65002 SH F R3X SZTY High Performance.
Při vyložení 2,5 metru uzvedne 19 100 kg, při maximálním vyložením břemeno o hmotnosti 2 500 kg.
Jeřáb je vybaven elektronickým systémem pro omezení zdvihového momentu zamezující přetížení, opěrná šíře
podpěr je 7 810 mm. Na hlavním rameni s možností nekonečného otáčení v rozsahu 360° je namontován lanový
naviják s tažnou silou 34,3 kN s 90metrovým lanem. Jeřáb je možné ovládat dálkově s dosahem 100 metrů.
Na zadní část automobilu jsou v prostoru rámu umístěny dva lanové hydraulické navijáky Superwinch H45P o nominální tažné síle 20 000 kg s ukladačem lana s mechanickým pohonem a otočnou hlavou. Ovládány jsou bezdrátově.
Radlice je určena k odstraňování kamenitých materiálů železničního náspu, překážek a sněhové vrstvy a zapření vozidla. Má pojezdová kola s možností výškového nastavení, je vybavena systémem hydraulického zvedání a spouštění s ovládáním všech funkcí z místa řidiče.
Typ podvozku | SCANIA G 490 CB 8X8 EHZ CG 19 N |
Kabina osádky | 1+3 |
Výška / šířka / délka | 4 000 / 2 550 / 11 500 mm |
Barva | RAL 3000 |
Celková hmotnost | 32 000 kg |